Facebook Akan Ditutup???

Laman Berita Internet Faux iaitu berita dunia mingguan menerbitkan berita yang memeranjatkan bahawa Facebook akan ditutup pada 15 haribulan March 2011 disebabkan tekanan yang dialami oleh pengasasnya Mark Zukerberg....Baca Lagi

Aktiviti berFacebook Untuk Apa????

Rasanya tak perlulah nak memperkenalkan apa itu Facebook kerana saya tahu semuanya dah tahu benda alah apa itu. Tapi semakin hari laman web Facebook mencatatkan peningkatan pelawat unik (uniq visitor) yang semakin tinggi....Baca Lagi

Penyimpan Mohor Besar Raja-Raja melayu bersara hari ini

KUALA LUMPUR, 7 Jan – Engku Tan Sri Ibrahim Engku Ngah, Penyimpan Mohor Besar Raja-Raja yang begitu sinonim dengan pengumuman tarikh mula berpuasa dan juga tarikh Hari Raya Aidilfitri dan Aidiladha akan mula bersara hari ini....Baca Lagi

Berbudi bahasakah kita??

Pagi ini saya basuh kereta. Sambil2 basuh, pikiran saya melayang2... Teringat plak satu kisah yang menggelikan ati saya. Pengalaman mengajar kita erti kehidupan. Itulah hakikat yang saya lalui...Baca Lagi

Antenna kereta dicuri??

Masalah kecurian di ibukota KL dan Selangor makin menjadi2.Dua tiga hari lepas, saya pun menjadi mangsa gejala ini. Ceritanya begini, waktu saya pulang dari pejabat lebih kurang jam 12 malam....Baca Lagi

Sorry, the page you were looking for in this blog does not exist.
Sorry, the page you were looking for in this blog does not exist.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...