18 February 2010

Antenna kereta dicuri??




Salam,

Tak dapat dengar siaran BERNAMA

Haii.... masalah kecurian di ibukota KL & selangor makin menjadi2... 2 tiga hari lepas, saya pun menjadi mangsa gejala ini. Ceritanya begini, waktu saya pulang dari pejabat lebih kurang jam 12 malam.... saya pun memasang radio.. akan tetapi, saya pelik kenapa radio saya tidak dapat menyiarkan siaran bernama 24 (93.9 fm di lembah kelang.... kempen nampak??) ???

Atenna ilang

Bila saya sampai rumah, baru saya sedar rupanya kepala kereta saya sudah bootaklah... takder tanduk.

Antenna pun nak curi ker?? berpa harga benda alah tu kalau jual?? kenapa tak curi dengan kaki dia sekali? boleh dengar ker guna antenna tanpa kaki?? emmm.... pelik2...

Akan tetapi, saya juga tertanya2... betul ker kena curi, atau antenna tuh tercabut??

Jangan biarkan kereta anda..... tidak 'ber' antenna..... (ader background asap sekali)... suuuuuuu

5 comments:

harga dlm rm10-20 je, rare item la brg2 saga iswara skrg nih, dh makin mhl

owh yea ker?? mahal jgak yea... lepaslah nasik ngan air+ rokok dunhill 2,3 batang kat kedai mamak time lunch...

emmm.... patutlah...

xsgka antena myvi saya pun jd mgsa.aduhai.bape hrga utk myvi punya antena ek?

saya punye pun 2 kali kena rembat. last2 beli kat doubleztrading.blogspot je. RM30 siap pos. nak pegi produa lagi mahal n costing kot.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...